Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Fungus Genius - 10 oktober 2010 20:10

Matte har avslöjat för mig att hon har köpt ett palats! Och jag har fått se hur det ser ut:

Och se! Ett verkligt palats! Bara till mig!! Matte hade säkert Demonen i åtanke också, men jag vägrar dela palats med den där råttan! Hon kan få sitta där nere och titta upp på mig medans jag ser ut över mitt rike!
Mwhahaha!

Av Fungus Genius - 10 oktober 2010 13:01

Jag har inte skrivit sen igår men det är för att jag planerar och studerar. Att planera en så stor kupp som krävs för att ta över världen, tar både tid och energi.

Men jag har också förlustat mig i att läsa om Julius Caesar (han var faktiskt katt, men människan har förvridit historien), en av världens största diktatorer. Honom borde man studera en hel del!


Så det är vad jag uppehåller mig med.


Om några av mina kära undersåtar vill veta mer om mig (vilket ni ju vill, eller hur?) är det bara att fråga. Eller be mig snällt, om något ni önskar att jag borde skriva om.


Nu ska jag plåga Demonen lite!

Presentation


Ett galet geni med intentioner att ta över världen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur tror ni min härskartid kommer vara?
 Bara ond bråd död
 Lite hemsk men ändå godtagbar
 Helt fantastisk!
 Jag är nog död då...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Undersåtar

Tips & spår från undersåtar


Ovido - Quiz & Flashcards