Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Fungus Genius - 20 oktober 2010 20:15

Matte har äntligen fått tummen ur röven och hämtat hem mitt palats! Jag är säker på att hon bara inte har orkat hämta hem det, lata tvåfoting!

Men imorse kom hon och en konstig hane hit, som jag aldrig sett förut, med två stora lådor. De började lasta ur dom och det var saker överallt! Fy, vilka grisar!

Ser ni!? Vilket stök!

Matte satt en stund och skruvade. Hon fick ihop bottenplattorna och sånt där, men sen bara slutade hon! "VARFÖR SLUTAR DU!?!?!?!?!" pep jag men hon fattade ingenting. Hon bara klappade mig på huvudet och satte sig i soffan. Hmpf.

Efter att jag hade tjurat ett par timmar och kastat tysta förbannelser över henne kom en annan tvåfoting hit som jag har träffat innan. Hon börjar alltid nysa och snora när hon är här. Hon kanske är sjuk? Människor är ju så klena.

Men de började bygga till slut.


Jag övervakade ju det hela självklart. Det är ju mitt nya hem det handlar om!


Och se! Det blev färdigt! Åh, det är så underbart!!

Jag har legat på andra planet och sovit en bra stund. Så mjuk och skön. Demonen har bara varit uppe och luktat lite, jag putte ner henne, hihi. Det är mitt palats!

Presentation


Ett galet geni med intentioner att ta över världen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur tror ni min härskartid kommer vara?
 Bara ond bråd död
 Lite hemsk men ändå godtagbar
 Helt fantastisk!
 Jag är nog död då...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Undersåtar

Tips & spår från undersåtar


Ovido - Quiz & Flashcards